ویژگی های CRM پیام گستر

نرم افزار جامع CRM پیام گستر برای 4 بعد اساسی رونق کسب و کارها (مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت فروش، تبلیغات و بازاریابی و بانک های اطلاعاتی) راه حل های هوشمندانه و منحصر به فردی ارائه کرده است که در جدول زیر به بخش هایی از آن اشاره می شود:

مدیریت ارتباط با مشتری
ثبت تماس تلفنی بر روی پروفایل کاربر به همراه توضیحات تماس، مدت و ...
ثبت یادداشت بر روی اطلاعات کاربر
الحاق فایل های مرتبط با هر کسب و کار
ثبت قرار ملاقات های مرتبط با هر کسب و کار
مشاهده تمامی سوابق عملیاتی، ارتباطی و مالی هر کسب وکار در قالب تاریخچه جامع
گزارش فعالیت های روزانه یک کارشناس
تعریف کارهای روزانه
تخصیص کار جدید یا ارجاع کار موجود به سایر کاربران سیستم
امکان تایید و رد کارهای تخصیص یافته
ثبت پیگیری بر روی شرکت ها، فرصت ها و کارها
ثبت یادآوری برای وظایف و پیگیری ها
پشتیبانی و سازگاری با انواع سیستم های تلفنی (انواع سانترال، سیستم های VOIP مبتنیبر Astersk و CallerID ها)
پیدا کردن و نمایش لحظه ای اطلاعات کسب و کار مرتبط با شماره تماس های دریافتی شرکت (Caller ID)
ثبت جزئیات تماس های ورودی و خروجی از قبیل مدت تماس، شماره،زمان،داخلی پاسخگوی تماس ورودی/خروجی
ثبت خودکار تماس های دریافتی بر روی اطلاعات یک شرکت با توجه به قابلیت Caller ID
قابلیت دسته بندی رنگی شرکت ها و نمایش رنگ مرتبط در هنگام تماس دریافتی
دسترسی سریع به عملیات پرکاربرد روزانه واحد فروش و CRM از طریق صفحه Caller ID
قابلیت ضبط نامحدود مکالمات تلفنی ورودی/خروجی تا 128 خط به صورت همزمان و الحاق به تماس مرتبط
قابلیت ثبت و نمایش مسیر پاسخگویی تماس ها در واحدهای مختلف شرکت
امکان جستجو در لیست تماس های ورودی/خروجی و گزارش کامل از تماس های هر یک از کارشناسان
مدیریت فروش
تعریف محصولات و خدمات شرکت به همراه قیمت و درصد پورسانت هر یک از محصولات
گروه بندی محصولات و خدمات
دانلود و همسان سازی اطلاعات محصولات و خدمات از روی ویترین کاربر در پرتال اول
صدور پیش فاکتور و فاکتور
درج پیش فاکتور یا فاکتور از روی خدمات و محصولات مرتبط با فرصت تجاری با قابلیت تغییر
درج فاکتور از روی پیش فاکتور با قابلیت تغییر
ایجاد و تعریف برنامه های مختلف تبلیغاتی (Campaign) و بازاریابی با 2 محوریت
• با استفاده از رسانه های دیجیتال مانند پیام کوتاه، ایمیل، فکس و چاپ)
• سایر روش های تبلیغات مانند تبلیغ تلویزیونی، شرکت در نمایشگاه و ... و یا حتی پخش تراکت
مشاهده Gantt Chart زمانی برنامه های تبلیغاتی طراحی شده
گزارش عملکرد مشتریان بر اساس شاخص های مختلف مانند میزان مانده حساب، حجم خرید و...
گزارش عملکرد کارشناسان بر اساس شاخص های مختلف مانند حجم فروش بازه ای، نسبت های عملکردی و ...
گزارش فعالیت های روزانه یک کارشناس
نمودار 10 مشتری برتر در داشبورد فروش
نمودار 10 کارشناس برتر در داشبورد فروش
تعریف مراحل مختلف فرآیند فروش و پیگیری
تعریف چندین عملیات مختلف مرتبط با هر مرحله از فروش
تعیین مرحله فروش هر یک از مشتریان بالقوه در قالب یک فرصت تجاری
درج محصولات و خدمات مرتبط با یک فرصت تجاری
درج سوابق مختلف از قبیل تماس تلفنی، کار، یادداشت، فاکتور و ... مرتبط با یک فرصت تجاری
گزارش مشتریان به تفکیک مراحل مختلف فروش
ثبت پرداخت های کاربر به روش های نقدی، چکی و اعتباری
ثبت یادآوری پیام کوتاه و ایمیل برای پرداخت های چکی و اعتباری
گزارش از وضعیت مانده حساب مشتریان
تبلیغات و بازاریابی
برخورداری از قابلیت متن هوشمند و انطباق محتوای پیام ارسالی با اطلاعات هر مخاطب
پشتیبانی از 17 پارامتر هوشمند مانند : نام مخاطب، نام شرکت، نشانی، نام مدیر و ...
امکان استفاده از فیلد های تعریف شده کاربر به عنوان پارامترهای هوشمند
پشتیبانی از محیط های مختلف و آشنا جهت تنظیم و ویرایش پیام
ایجاد و مدیریت متون الگو برای مناسبت ها و نیازهای مختلف اجتماعی و کاری
ارسال گروهی پیام کوتاه و ایمیل و فکس در لحظه تنظیم و یا زمان خاصی در آینده
ارسال پیام در مناسبت های خاص و یا رویدادهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه،
ارسال خبرنامه با قابلیت عضویت یا لغو عضویت برای مخاطبان
ارسال سوال و گزینه ها برای نظرسنجی یا مسابقه با قابلیت تحلیل پاسخ های دریافت شده
فعال کردن پاسخگوی خودکار و ارسال پاسخ دقیق برای هر کدام از گزینه های نامحدود دریافت شده
ارسال گروهی پیام کوتاه و ایمیل و فکس در لحظه تنظیم و یا زمان خاصی در آینده
ارسال پیام در مناسبت های خاص و یا رویدادهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه،
ارسال خبرنامه با قابلیت عضویت یا لغو عضویت برای مخاطبان
ارسال سوال و گزینه ها برای نظرسنجی یا مسابقه با قابلیت تحلیل پاسخ های دریافت شده
فعال کردن پاسخگوی خودکار و ارسال پاسخ دقیق برای هر کدام از گزینه های نامحدود دریافت شده
پشتیبانی از سیستم های اپراتور پرتال اول، اپراتور مگفا و مودم های GSM برای ارسال SMS
پشتیبانی از سیستم های اپراتور پرتال اول و SMTP Providers مانند Gmail برای ارسال Email
پشتیبانی از مودم فکس و Microsoft Fax Server
پشتیبانی از Septa Fax Server برای پخش پیام صوتی فکس و اثربخشی بیشتر
پشتیبانی از تمام چاپگرهای موجود در بازار برای عملیات چاپ

مشاهده لیست پیام های دریافتی و ارسالی مرتبط با هر برنامه تبلیغاتی با فیلترهای مختلف
نمودار کلی نتایج از وضعیت انتخاب مخاطب و نتایج بازخوردهای رسیده
نمودارهای نسبت های درصد پوشش، درصد موفقیت و درصد اثربخشی
نمودار خطاهای اطلاعاتی و اجرایی برای درک درست از حجم مخاطبان برنامه
نمودارهای پیشنهادی به منظور مقایسه رسانه های تبلیغاتی مختلف برای ایجاد ارتباط موثرتر
نمودارهای تفکیکی گزینه های دریافتی، گزینه های صحیح و گزینه های غیرقابل قبول
قابلیت Reply و Forward برنامه های تبلیغاتی
قابلیت بروزرسانی خودکار نتایج برنامه های تبلیغاتی یک طرفه و دو طرفه
ارسال پیام تکی به یک مخاطب از طریق رسانه های مختلف پیام کوتاه، ایمیل، فکس و چاپ
قابلیت ویرایش و شخصی سازی تقویم مناسبت ها
بانک های اطلاعاتی
دستیابی به بیش از 225.000 اطلاعات شغلی موجود در فهرست مشاغل اول در بانک یکپارچه پیام گستر
طبقه بندی اطلاعات مشاغل کشور در قالب 15 دسته اصلی و 1480 زیرمجموعه
درج و ویرایش اطلاعات شرکت‌های موجود در فهرست مشاغل اول به تفکیک هر پرسنل
بروزرسانی اینترنتی بیشتر از 10.000 رکورد شغلی در ماه به صورت خودکار از فهرست مشاغل اول
ثبت اطلاعات مشتریان شخصی و مخاطبان هر کاربر در دسته بندی های مختلف
دسته بندی چند سطحی اطلاعات مخاطبان
ورود اطلاعات مخاطبان از فایل Excel با قابلیت Mapping
خروج اطلاعات مخاطبان با فرمتExcel با قابلیت Mapping
شخصی کردن یک دسته بندی از مخاطبان و عدم اشتراک میان کاربران مختلف
بازخوانی و استفاده خودکار از اطلاعات پروفایل ها و مخاطبان برنامه MS-Outlook کاربران
ویرایش اطلاعات مخاطبان MS-Outlook از داخل نرم‌افزار پیام گستر
پشتیبانی از MS-Exchange Server
ایجاد گروه های دلخواه از بانک های اطلاعاتی زیر : مشاغل فهرست اول ، مخاطبان من و MS-Outlook
اضافه کردن مخاطبان در بخش های مختلف نرم افزار به یک گروه خاص
شخصی کردن یک گروه از مخاطبان و عدم اشتراک میان کاربران مختلف
تخصیص شماره مشتری به کسب وکارهای موجود در بانک یکپارچه و مشاهده در لیست مشتریان من
جستجوی سریع مشتریان بر اساس شماره مشتری
گروه بندی مشتریان بر اساس معیارهای مختلف
تعریف و اضافه کردن فیلدهای اطلاعاتی مختلف جهت توسعه اطلاعات مرتبط با یک کسب وکار با انواع مختلف داده ای (عددی، رشته ای، تاریخ، لیست انتخابی و عبارت قابل محاسبه(Expession))
پرکردن فیلدهای تعریف شده برای هر یک از اطلاعات موجود در بانک یکپارچه (فهرست اول، مخاطبان من و Outlook)
جستجوی سریع و پیشرفته (بیش از 30 معیار) مشاغل موجود در بانک یکپارچه پیام گستر
جستجوی پیشرفته بر اساس فیلد های مرتبط با هر یک از منابع داده (فهرست اول، گروه های هدف، مخاطبان من و Outlook)
جستجوی پیشرفته بر اساس فیلد های تعریف شده کاربر
اضافه کردن نتایج جستجو به گروه های هدف